Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T20:18:55+01:00
Zygier został ukarany za to że był patriotą. Szkoły były w tamtych czasach pod zaborem rozyjskim dlatego tez bylo surowo zabranine mówienie na lejcjach i przerwach w języku Polskim, oczerniano również wtedy naszą ojczyznę. Natomiast Zygier był patriotą i złamał prawa kóre były w szkole, nie polwolił na to by Polska była porównywana do śmieci.
2009-12-13T21:06:50+01:00
Za to ze się sprzeciwil nauczycielowi (rusyfikatorowi) bo on zaczał obrazac polske. Zygier byl wielkim patriota i dlatego stanal w obronie ojczyzny.