Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T20:25:19+01:00
Kochany tato !
Jestem nad morzem w Świnoujściu. Jest tu bardzo pięknie, szkoda tylko, że ciebie tutaj nie ma... Bawię się tutaj świetnie, chodzę na plażę i spędzam tam miło czas. Mam nadzieję, że u ciebie wszystko dobrze, całuję i pozdrawiam- córka...(w kropki wpisz swoje imię)


Lieber Papa!
Ich bin am Meer in Świnoujście. Es sind sehr schön, nur schade, dass man hier nicht ....Ich spiele hier gut, ich gehe an den Strand und verbringen eine schöne Zeit dort. Ich hoffe, alles ist gut bei dir, küssen und grüßen-Tochter ...
1 5 1
2009-12-13T20:25:33+01:00
Feiertage sind in Swinemünde wunderbar. - Wakacje w Świnoujściu są wspaniałe .
Dad bedankt sich bei Ihnen so gut ich spiele. - Tato to dzięki Tobie się tak dobrze bawię .
Bei schönem Wetter . - Pogoda dopisuje .
Sonnenlicht Wirkung auf mich gut, weil ich bereits vergilbten haben. - promienie słoneczne działają na mnie dobrze bo się już zbrązowiałam .

Ich grüße dich, Dad. -Pozdrawiam Cię Tato . Wehmütig - Tęsknie.
1 3 1