Odpowiedzi

2009-12-13T20:20:22+01:00
1kg = 1000g
1000 - 92% x 1000 = 1000 - 920 = 80 [g] - tyle zostaje po wysuszeniu 1 kg grzybów
1000g : 80 = 12,5[kg] - tyle kg trzeba nazbierać by uzyskać 1kg suszonych prawdziwków
Odp.: Trzeba zebrać 12,5 kg prawdziwków.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T20:20:31+01:00
X - 92%x = 1kg
8%*x = 1kg
x = 1kg / (8/100)
x = 12,5kg

Odp. Należy zebrać 12,5 kg prawdziwków.