Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T20:23:03+01:00
1. rzut oszczepem
2. bieg
3. rzut dyskiem
4. skok w dal
5. walki zapaśnicze
6. boks
7. pankration


mam nadzieje ze pomoglam;)
2 5 2
2009-12-13T20:25:25+01:00
1dzień
Oddawanie czci bogom.

2 dzień
-wyścigi rydwanów na hipodromie
-pentatlon czyli pięciobój składający się z następujących konkurencji: bieg, skok w dal, rzut dyskiem i oszczepem oraz zapasy

3 dzień
-biegi chłopców

4 dzień
-zawody, w których celem było wykazanie się odwagą i wytrwałością - zapasy, boks, pankration, wyścigi w pełnym uzbrojeniu

5 dzień
Rozdanie nagród i zakończenie igrzysk olimpijskich.
13 4 13