Odpowiedzi

2009-12-13T20:21:08+01:00
Mam na imie Robert , swoje wymarzone ferie chciał bym spedzić w karpaczu , mam wilkie ambicje i chęci zdobyć szczyt snieżki a także odwiedzić wester city i park miniatur . Także chciałbym zabrać tam moją 7 letnią niepełnosprawną siostrzyczke i razem z nią podbić snieżke.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T20:24:14+01:00
Moje wymarzone feriee to 14 dniowy pobyt w austriackim ośrodku narciarskim wraz nauka jazdy na Swobordzie.
codzienne spędzanie czasu na stoku i poznawanie tajników doskonałej jazdy to jest to.
przy okazji podziwianie piękna natury i poznanie ciekawych ludzi.
nieważne było by to czy była bym tam sama czy rodzicami
ważne było by ze spędziłam swe wymarzone ferie tam gdzie chciałam
2 5 2
2009-12-13T20:27:11+01:00
Jestem nastolatką i chciałabym spędzić nadchodzące ferie jakoś wyjątkowo. Chciałabym polecieć do Australii, ponieważ nie lubię zimy, śniegu i minusowej temperatury. Czas spędzony tam spędziłabym na nauce surfingu i języka angielskiego. Na pewno opalałabym się, poznawała ciekawych ludzi i co najważniejsze świetnie bawiła.
Tak chciałabym spędzić ferie. Na dzień dzisiejszy mam już trochę uzbieranych na ten wyjazd pieniędzy i mam nadzieję że moje plany nie pójdą na marne.
4 3 4