Odpowiedzi

2009-12-13T20:26:33+01:00
H = a√3 / 2
a = 2h/√3 = 2*4/√3 = 8/√3

P = a²√3 / 4
P = (8/√3)²√3 / 4
P = (64√3 / 3) / 4
P = (16/3)√3 [cm²]
2009-12-13T20:27:16+01:00
H = a√3 / 2
a = 2h/√3 = 2*4/√3 = 8/√3

P = a²√3 / 4
P = (8/√3)²√3 / 4
P = (64√3 / 3) / 4
P = (16/3)√3 [cm²]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T20:31:55+01:00
H=4
4=(a√3)/2 /*2
8=a√3 /:√3
8/√3=a
(8√3)/3=a

p=(((8√3)/3)²*√3):4
p=(16√3)/3