Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T20:29:28+01:00
A.Chiny,Japonia,Rosja.
B.Obszary często nawiedzane przez trzęsienia ziemi położone głównie są w miejscach gdzie łączą się płyty tektoniczne.
C.Zawalanie budynków,masowe śmierć ludzi,stracenie życiowego majątku(tego na co całe życie pracowaliśmy)

:)
34 4 34
2009-12-13T20:37:22+01:00
A) Los Angeles San Francisco Chile Peru Kobe
b) strefach obszaru sejsmicznego
c) śmierć wielu ludzi,,niszczenie dobytku wieloletniej pracy ludzi ,domy legną w gruzach , drogi i mosty rozpadają się
23 4 23