Odpowiedzi

2009-12-13T20:32:00+01:00
Witam !
Nazywam się ........ mieszkam na ulicy............... .
Za mojim blokiem jest plac zabaw na którym często bawią się dzieci , jest już on zardzewiały i zniszczony .
Czy mógłby ktoś sprawdzić to ?
Jeśli tak będę bardzo wdzięczna ponieważ dzieci będą miały nowy plac zabaw .
Z poważaniem .......
2009-12-13T20:31:52+01:00
Witam .
Pojawił się problem na moim osiedlu , dlatego też proszę o remont na osiedlu ( nazwa) placu zabaw . Jest on bardzo w złym stanie , sprawia zagrożenie dla bawiących się tam małych dzieci . Może stać sie im krzywda, bo jakaś część się urwie lub zawali . Jest to naprawdę bardzo niebezpieczne.

Proszę o szybkie rozwiązanie tego problemu ,
Przewodnicząca szkoły Sylwia Nowa .

to zalezy czy piszesz w swoim imieniu czy jak .:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T20:33:06+01:00
Witam! Chciałbym prosić o złożenie podpisu w petycji poświęconej remoncie placu zabaw przy ul. Wróbla 4. Jak państwu wiadomo, plac jest zniszczony i niebezpieczna jest zabawa w tym miejscu. Elementy są zaniedbane i grożą trwałą kontuzją lub złamaniem, dlatego dzieci boją się tam bawić. Remont przyniósł by wiele dobrego dla dzieci i opiekunów. Plan remontu obejmuje zbudowanie huśtawek, zjeżdżalni oraz toru przeszkód. Mogłyby się tam bawić w wieku od 3 do 13 lat. Przyniósł by on wiele dobrego całemu osiedlu.