Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T20:33:03+01:00
Mój pokój za 50 lat będzie wyjątkowy jak dla kobiety będącej w takim wieku. Mój pokój będzie przede wszystkim nowoczesny, elegancki. Piękna podłoga, duże łóżko i bardzo dużo zdjęć w ramkach wiszących na ścianach, które będą przedstawiać moje życie od najmłodszych lat. Po środku zdjęć będzie wisiał zegar, który kupili mi rodzice do mojego pokoju jak miałam 5 lat. W ten sposób mój pokój będzie mi przypominał całe moje życie i osoby, które były i są dla mnie ważne.
1 5 1
2009-12-13T20:35:31+01:00
Powiesze sobie na ścianie pare obrazków ze Świętymi, wstawie se radio, bo bede dużo słuchała Radia Maryja. No i jakiś dywanik ze czerwnymi kwiatkami... o ile w ogóle bede żyła, bo słyszałam, że w 2012 ma być koniec świata.. ;p
no co to w końcu pytanie za 10pkt.. to raczej komuś za bardzo na tym nie zależy..