Mam problem:
Mam sluchawki z mikrofonem i gdy wchodze w skype'a to na kontroli glosu nie slyszy jak mowie, a gdy w Realtek'u nagram sie to slychac mnie bardzo cicho. Wydaje mi sie ze ustawienia mikrofonu sa poprawne.Co robić?Aha, dodam, że słuchawki i mikrofon są dobre

3

Odpowiedzi

2009-12-13T20:35:45+01:00
Zobacz czy masz włączony głos w słuchawkach
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T20:37:01+01:00
Może spróbuj w ustawieniach głośności [na pasku w dolnym prawym rogu) albo ustawiniach mikrofonu w panelu sterowania. Jak to nie pomoze to jeszcze pogrzeb w opcjach skype'a
2009-12-13T21:18:58+01:00
A masz włączony głos w słuchawkach?
Spróbuj coś poszperać w ,,Panelu sterowania'' lub opcje Skype.