Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T20:36:07+01:00
Strach, u niektórych rozbawienie, powaga, smiech, albo szansa na 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T20:36:46+01:00
Kiedy niespodziewanie pani wyczytuje moje imię i nazwisko i wybiera mnie do odpowiedzi czuje że robi mi się gorąco i przechodzą mnie dreszcze , mam wrażenie że nic nie umiem i czuje ulge gdy nawet odchodzę od tablicy z 1. bo wiem że kolejnych wpadek przy pytaniu nie popełnie.
2009-12-13T20:38:12+01:00
Kiedy nauczycielka wzywa mnie do odpowiedzi jestem bardzo zestresowana . Zapominam wszystkich rzeczy których nauczyłam się . Jest to niby błachostka , a jednam bardzo denerwujemy się w czasie odpowiedzi . Boimy się , że odpowiemy źle i nauczycielka zacznie krzyczeć, lub wstawi nie zadowalającą nas ocenę . Ja przeżywam odpowiedz ustną bardzo stresująco , ale uważam że zalezy to od osoby . Niektórzy sie wogóle nie denerwują , czują sie swobodnie, nie jest to stresujące . Są ' wyluzowani' . Chyba każdy chciałby się tak czuć w tym momęcie .