Czesc ! ; ) muszę napisać wypracowanie na temat swojego ulubionego nauczyciela, tylko potrzebuję jakiś cech charakteru ( oczywiście rodzaju żenskiego bo będe opisywac moją panią od polskiego :P ) lub przykłady np. dlaczego ją lubię. Pomożecie ? napiszcie tyle ile jestescie w stanie :) PILNE ! dzięki z góry. :)

2

Odpowiedzi

2009-12-13T20:39:52+01:00
Miła , pewna siebie , inteligentna , zrównoważona , cierpliwa , łaskawa , nowoczesna, wyrozumiała, litościwa , skromna , pewna siebie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T20:42:46+01:00
ciepła, cierpliwa, dowcipna, dyskretna, litościwa, miła, oryginalna, otwarta, pewna siebie, poważna, przyjazna, rozważna, stanowcza, śmiała, troskliwa, twórcza, uprzejma, uważna, wygadana, wyluzowana, zabawna, zdecydowana, uczciwa, towarzyska:)


Lubisz poniewaz:

umie wytlumaczyc,nikt u niej nie jest gorszy,nie wywyzsza sie,jest uczciwa,sympatyczna,lojalna itp:)