Odpowiedzi

2009-12-13T21:02:53+01:00
A)
f(0)=0; f(1)=1
b)
f(0)=-10; f(1)=-9
c)
wez to sprecyzuj bo jest 2 razy rowna sie

jeżeli f(x)=1/x-2
f(0)=nie ma rozwiazan
f(1)=-1
jeżeli f(x)=1/(x-2)
f(0)=-1/2
f(1)=-1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T21:11:13+01:00
A) f(0)=O³=0
f(1)=1³=1
B)f(0)=√0-10=0-10=-10
f(1)=√1-10= 1-10=-9
A) wartosc dla 0 wynosi 0, wartosc dla 1 wynosi 1
B) wartosc dla 0 wynosi -10, warosc dla 1 wynosi -9
Przykro mi ale C nie wiem
2009-12-14T02:56:40+01:00
A)
f(0) = O³ = 0
f(1) = 1³ = 1

B)
f(0) = √0-10 = 0 - 10 = -10
f(1) = √1 - 10 = 1 - 10 = - 9

C)
f(0) = 1 / (0 - 2) = 1 / (-2) = - 1/2 = -½
f(1) = 1 / (1 - 2) = 1 / (- 1) = - 1