Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T20:42:18+01:00
Zaproszenie.

Chcesz pomóc? A przy okazji wspaniale się bawić?
Zapraszamy Cię więc na specjalny koncert który odbedzie się (data)
w (miejsce)
Pieniądze z biletów przeznaczone będą na śwąteczne upomininki dla dzieci z domu dziecka "Niedźwiadek"

W planach mamy:
*Spotkanie ze Św.Mikołajem
*Gry i Zabawy
*Konkursy
*Pokazy gupy baletowej
*Pokazy zwycięzców konkursu "śpiewaj z nami".
*wspólne śpiewanie kolęd
*Występ spcecjalny zespołu niespodzianki,!

WSTĘP-5 ZŁ

zapraszamy. Pomóż swym sercem biednym dzieciom.


mam nadzieje ze pomoglam. pozdrawiam i powodzenia :)
13 3 13
2009-12-13T20:57:59+01:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszam panią Marię Nowak na koncert charytatywny, który odbędzie się 23 lipca 2010 roku, na rynku Krakowskim o godzinie 16:00.Dochód ze sprzedaży biletów zostanie przeznaczony na świąteczne upominki dla dzieci z Domu dziecka na ulicy Kwiatowej.

Z góry dziękujemy za przybycie w imieniu swoim i podopiecznych z domu dziecka!



PS.To zadanie jest z ćwiczeń "Jutro pójdę w świat"?
Też je mam :P
8 4 8