Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T20:50:02+01:00
Drogi Jakubie
U mnie wszystko dobrze.W szkole też sobie radzę.Cała rodzina zdrowa.Jak u Ciebie ?
Piszę do Ciebie list w sprawie Bożego Narodzenia.Chciałabym Ci przekazać jak ważne jest to święto.Czas ten bowiem jest oczekiwaniem na narodziny Mesjasza, którym jest Jezus.Spędzamy wtedy czas rodzinnie oczekując Jego przyjścia.Śpiewamy kolędy.W Wigilię natomiast jemy wspólnie razem kolacje wigilijną a następnie wyruszamy na pasterkę.Tam w ciszy możemy się modlić i zobaczyć piękno szopki, w której znajdują się różne żywe zwierzęta odpowiadające temu świętu, a także postacie z posągu, które zastępują Maryję, Dzieciątko Jezus, oraz Józefa i pozostałe osoby.Chciałabym, abyś był traktował to święto godnie gdyż jest to bardzo ważne w naszym życiu
5 4 5
2009-12-13T20:51:55+01:00
Boże narodzenie!
Bożę narodzenie jak sama nazwa wskazuje wywodzi się od narodzin Jezusa.Tego dnia według Biblii odwieczni wrogowie są dla siebie mili.Pismo Święte uważa że w tym czasie zwierzęta mogą mówić ludzkim głosem.Ubieramy choinkę która symbolizuje młodość i przedmiot zgody.Na stole powinno znajdować się 12 potraw.Liczba ta pochodzi od 12 apostołów(uczniów Jezusa)Przy stole powinno się znajdować jedno puste miejsce zostawione aby Jezus mógł przebywać razem z nami.Pod obrus wkłada się siano.
Kiedy wszyscy dotrą na tę uroczystość dzielą sie opłatkiem i składają sobie błogosławieństwa(życzenia).Śpiewa się kolędy.
Dla dzieci rodzice dziadkowie i rodzina wkładają pod choinkę prezenty.
2 4 2