Odpowiedzi

2009-12-13T20:46:36+01:00
1.Uczta w zamku.

Serdecznie zapraszamy panśtwo na ucztę, która odbędzie się 20.12.2009 roku o godzinie 16:00 w Zamku. Przewidujemy świetną zabawę i miłą atmosferę. Prosimy o potwierdzenie swojego przybycia.


2.Z przyjemnością mam zaszczyt zaprosić państwo na koncert muzyczny, który odbędzie się 28.01.2010 roku w hali sportowej, o godzinie 18:00. Przewidywany jest koncert najwiekszych artystów, min. Krzysztofa Pajki.


Zapraszamy.

Organizatorzy.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T20:49:10+01:00
ZAPROSZENIE
Z OKAZJI 20LECIA ZESPOŁU 'DEVIL' PRAGNIEMY ZAPROSIĆ WSZYSTKICH FANÓW NA KONCERT ,KTÓRY ODBĘDZIE SIE DNIA 21.12.2009R. w Klubie Emaus w Warszawie.
Wstep, 2zł .
Pieniądze zebrane podczas koncertu będą przeznaczone na chore dzieci.

zapraszamy.


Serdecznie zapraszamy pana Jana Kowalskiego wraz z rodziną na uczte rycerską.
Uczta odbędzie sie dnia 20.12.2009r. o godzinie 19:00 w grodzie rycerskim w Biskupicach. W programie uczty :
-pokazy z uzyciem ognia
-łóżko fakira
-zdjęcia z rycerzami
4 3 4
2009-12-13T20:49:54+01:00
ZAPROSZENIE
Mam zaszczyt zaprosić Sz.P. ...... (imię i nazwisko) na ucztę w zamku królewskim ....(nazwa miejscowości) dnia ...(dzień) o godzinie...(podaj godzinę). Serdecznie zapraszamy. Uczta będzie uświetniona licznymi pokazami sztuk wali.
z poważaniem

ZAPROSZENIE
Mam zaszczyt zaprosić Sz.P. ...... (imię i nazwisko) na sabat czarownic, na Łysej Gorze dnia ...(dzień) o godzinie...(podaj godzinę). Serdecznie zapraszamy. Sabat będzie uświetniony pięknymi pokazami czarów.
z poważaniem
ZAPROSZENIE
Mam zaszczyt zaprosić Sz.P. ...... (imię i nazwisko) na mecz sportowy dnia ...(dzień) o godzinie...(podaj godzinę). Serdecznie zapraszamy.
z poważaniem



ZAPROSZENIE
Mam zaszczyt zaprosić Sz.P. ...... (imię i nazwisko) na koncert muzyczny ,dnia ...(dzień) o godzinie...(podaj godzinę). Serdecznie zapraszamy.

z poważaniem
ZAPROSZENIE
Mam zaszczyt zaprosić Sz.P. ...... (imię i nazwisko) na turniej rycerski, dnia ...(dzień) o godzinie...(podaj godzinę). Serdecznie zapraszamy.

z poważaniem




3 1 3