1)czy to zdanie jest poprawne stylistyczie?

Podczas mszy na jego twarzy widniało skupienie.

czy powinno być:
Podczas mszy na jego twarzy widać bylo skupienie.

Jak macie lepsze zdanie to napiszcie.

2) Co mogło jeszcze widnieć na twarzy księdza odprawiającego mszę? kilka określeń..

3

Odpowiedzi

2009-12-13T20:41:31+01:00
Podczas mszy na jego twarzy ukazało sie skupienie .

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T20:43:42+01:00
Powinno być:
Podczas mszy na jego twarzy widać bylo skupienie.

skoncentrowanie,