Odpowiedzi

2009-12-13T20:42:21+01:00
Obozy koncentracyjne , broń cheniczna , liczne morderstwa
2009-12-13T20:44:35+01:00
Podczas wojny ginęło wiele ludzi poprzez:
a)walke
b)w obozach
c) z głodu
d) z powodu braku lekarstw i opieki lekarskiej co prowadziło do wielu chorób
+ zrzucenie na Nagasaki i Hiroszime bomb atomowych ... spowodowało wymieranie ludzi na kolejne lata
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T20:46:01+01:00
To raczej z historii ale :
-liczne walki
-brak higieny
-słabo rozwinięta medycyna
-epidemie
-krwawo tłumione protesty
-obozy koncentracyjne
-zabijanie Żydów i innych wyznawców mniejszych religijnych