Jeden bok prostokata ma długość 50 km jaką długość ma drugi bok tego prostokąta jezeli jego pole jest rowne powierzchni:
a)jeziora Sniardwy(114km2)
b)wyspy wolin(265km2)
c)półwyspu hel(160km2)
d)trójmiejskiejskiego parku krajobrazowego(199km2)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T20:45:35+01:00
A)
114/50=2,28 km
b)
265/50=5,3 km
c)
160/50=3,2 km
d)
199/50=3,98 km
26 3 26
2009-12-13T20:48:29+01:00
A)
P=a*b
a=50 km
P= 114km2
114km2=50km*b /:50km
114km2:50km=b
b=2i7/25km
b)
P=a*b
a=50 km
P=265km2
b=265km2:50km
b=5i3/10km
c)
P=a*b
a=50 km
P=160km2
b=160km2:50km
b=5i1/5km
d)
P=a*b
a=50 km
P=199km2
b=199km2:50km
b=3i49/50km
10 2 10