Odpowiedzi

2009-12-13T20:57:25+01:00
M. kto co? czterej bracia
D. kogo czego ? czterech braci
C. komu czemu? czterem braciom
B. kogo co? czterech braci
N. z kim z czym? z czterema braćmi
Msc. o kim o czym? o czterech braciach
W. o ! o czterej bracia !
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T20:59:15+01:00
M.CZTEREJ BRACIA
D.CZTEREJ BRACI
C.CZTEREM BRACIOM
B.CZTERECH BRACI
N.CZTEREMA BRACMI
Ms.CZTERECH BRACIACH
W.CZTEREJ BRACIA

CZASY CZASOWNIKA BYC
TERAZNIEJSZY -JESTEM
PRZESZLY - BYLEM
PRZYSZLY -BEDE