Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T20:57:34+01:00
2009-12-13T20:59:22+01:00
Skala 1:5000
1cm:5000cm
1cm:50m
wymiary na mapie 2,5cmx3cm
obw=2,5*2+3*2=11cm
P=a*b
P=2,5*3=7,5cm2

w rzeczywistosci
obw=11*50m=550m
P=7,5*50m=375m2
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T22:26:33+01:00
1:5000 więc 1cm=50m 0,5cm=25m

2*50+25=125
3*50=150
Więc wymiary w rzeczywistości to 125x150. Ob=2*a+2*b. 2*125+2*150=250+300=550

Ob=550m

P=a*b, więc 125*150=18750m

ob=550m
p=18750m(kwadratowych)
2 3 2