Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T21:14:22+01:00
A) konstruujesz dwie proste prostopadłe. z punktu przecięcia na jednej z półprostych odkładasz odcinek o długości 4cm, a następnie z końca tego odcinka bierzesz w rozwartość cyrkla długość 6 cm i kreślisz łuk który przetnie drugą z prostych prostopadłych.
b) rysujesz dowolny kąt. Na jednym ramieniu odkładasz cyrklem 4cm, na drugim 6cm. Z końca odcinka o długości 6cm kreślisz łuk o długości 4cm, a z końca odcinka o długości 4cm, kreślisz łuk o długości 6cm. Łuki przetną się w jednym punkcie który będzie wierzchołkiem równoległoboku.

Pozdrawiam!
1 5 1
2009-12-13T21:15:51+01:00