Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T20:59:18+01:00
.. Hej, wygraj, skrzypko moja, radosną światu wieść,
że Pan Bóg się narodził i że Mu dajem cześć !
Wtórujcie, leśne echa, i niechaj zgodny śpiew
utrąca srebrną okiść z drzemiących w boru drzew.

3 2 3
2009-12-13T21:13:19+01:00
Bożego Narodzenia noc wśród nocy grobów,
Wysoko świeci jasna gwiazda betlejemska,
Błyszczy na śniegu, coraz bliższy, bardziej ziemska,
Osioł i wół żują sen nocy zimowej u żłobu.
1 1 1