Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T21:00:42+01:00
Kolor-barwa
Warzywa-jarzyny
Choinka-świąteczne drzewko
Fryzura-włosy
Auto-samochód
Postać-osoba
Wersalka-kanapa

Mam nadzieję że pomogłam :) Pozdrawiam
2009-12-13T21:00:33+01:00
Kolor-barwa,odcień
warzywo-witamina, coś zdrowego,jarzyny
choinka-drzewo,sosna
fryzura-uczesanie,włosy
auto-samochód, pojazd
postać-bohater,aktor
wersalka-łóżko, kanapa,sofa
1 2 1