Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-08T18:35:31+02:00
{3x+2y=19
{5x- y=10//*2

{3x+2y=19
+{10x-2y=20
__________
13x=39//:13
x=3

{3*3+2y=19
{x=3

{9+2y=19
{x=3

{2y=10//:2
{x=3

{y=5
{x=3
2009-09-08T18:36:00+02:00
3x+2y=19
5x - y = 10 /*2

3x+2y = 19
10x - 2y = 20
_______________

3x + 10 x = 39
13x = 39
x = 3

3*3 + 2y = 19

2y = 19 - 9

y = 5

2009-09-08T18:37:13+02:00
{3x+2y=19
{5x- y=10 //*2

{3x+2y=19
{10x-2y=20
-----------
13x=39 // ÷13
x=3
{x=3
{3*3+2y=19

{x=3
{2y=10 // ÷2

{x=3
{y=5