Odpowiedzi

2009-12-13T21:06:31+01:00
1.Protony wzajemnie się odpychają.
2.ładunki elektryczne elektronu i protonu są przeciwne (niwelują się)
3.Elektrony wazjemnie się odpychają.
4.Elektrony i protony wzajemnie przyciągają się
5.Wartosc elektryczna protonu i elektoronu jest taka sama
2009-12-13T21:06:32+01:00
1. Przyciągają
2. Odpychają
3. Odpychają
4. Znoszą
5. Elektronu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T21:09:35+01:00
1.Protony wzajemnie się odpychają.
2.Ładunki elektryczne elektronu i protonu różnią się
3.Elektrony wazjemnie się odpychają.
4.Elektrony i protony wzajemnie przyciągają się
5.Wartosc elektryczna protonu i neutronu jest taka sama