Odpowiedzi

2009-12-13T21:46:44+01:00
Podaj o co chodzi w zadaniu to ci szybko pomogę nie każdy ma ten podr. ;)
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T22:05:33+01:00
Zad 1
Co robi biały rycerz ?
Biały rycerz pokonuje czarnego rycerza ,
Co się dzieje z czarnym rycerzem ?
Czarny rycerz został pokonany przez białego rycerza /
Zad 2
czynna - organizowali,prezentowali,zdobyć,zdarzało,fundował,podejmowali
bierna-były,była
Zad 3
Giermek ubiera rycerza.Rycerz stoi.Miecz jest trzymany przez rycerza.Rycerz stoi na pasku.Rękawiczka jest przygnieciona przez zbroje.Kopia jest oparta o ścianę .
Zad 4
NIEPOKOLOROWANE - wykraść,przyjąć,móc,wstać,płakać,siedzieć,spać,zajrzeć,
leżeć .
Zad 5
przebiegać,wisieć,opowiadać,porzucić,wystraszyć
Zad 6
1 zdanie - Czarny Zawisza z Garbowa był uważany za wzór cnót rycerskich przez współczesnych ,
2 zdanie - Rycerze często chwalili jego poprawność
3 zdanie - Został wyzwany na pojedynek przez Jana z Aragoni
4 zdanie - Pokonany został w Prowansji przez Zawiszę ,
5 zdanie - Dwory królewskie i książęce bardzo często zapraszały rycerza .
Zad 8
skreślone - podskoczyć,wyznać , przemieścić , zdążyć , odpowiedzieć , uwierzyć , przeminąć , zapisać ,
Zad 9
strona czynna - spotkał,obiecał,dotrzymał,wyjdzie
strona bierna - była uszczęśliwiona
strona zwrotna - bronił ,
Zad 10
POKOLOROWANE - czesać , oglądać ,wpisać , ukryć , ubierać , ułożyć , przygotować , oszukać , myć , uczyć , wstrzymać , pozbawić , przebrać ,
( tam ma wyjść taki rycerz na koniu który zabija smoka )


Mieliśmy to na lekcji ,
mam nadzieje że dobrze jest .
22 3 22