Uwaga to dział z Ułamków dziesiętnych an 5 klasę ;)
Zapomniałam o zadaniu z matmy a że jest późno to wiecie . proszę o POMOC !

Wyłącz całości z ułamków i zapisz podane liczby w postaci ułamków dziesiętnych
38 dziesiątych(38 kreska pod spodem i 10 ) =

1109 setnych ( 100 i kreska pod spodem i 100 ) =

2001 tysiecznych ( 2001 kreska pod spodem i 1000 ) =

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T21:13:52+01:00
38/10 to jest 3,8

1109/100 to jest 11,09

2001/1000 to jest 2
2009-12-13T21:13:07+01:00
38 dziesiątych(38 kreska pod spodem i 10 ) = 3,8

1109 setnych ( 100 i kreska pod spodem i 100 ) =11,09

2001 tysiecznych ( 2001 kreska pod spodem i 1000 ) =2,001

mam nadzieję, że o to chodziło.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T21:14:12+01:00
Wyłącz całości z ułamków i zapisz podane liczby w postaci ułamków dziesiętnych
38 dziesiątych(38 kreska pod spodem i 10 ) = 38/10=3 8/10=3,8

1109 setnych ( 100 i kreska pod spodem i 100 ) =1109/100=11 9/100=11,09

2001 tysiecznych ( 2001 kreska pod spodem i 1000 ) =2001/1000=
2 1/1000=2,001