Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T21:20:56+01:00
Dane:
m₁=2050 kg
V₁=20 m/s
V₂=800m/s

----------------
m₂=?

m₁*V₁=m₂*V₂
m₁*V₁=m₂*V₂ |:V₂
m₁*V₁/V₂ =m₂
m₂=m₁*V₁/V₂
m₂=2050 kg * 20 m/s / 800m/s = 4100 / 800m/s = 5,125 kg

odp.Masa pocisku wynosi 5,125 kg.
1 1 1
2009-12-13T21:31:18+01:00
Md=2050kg [masa dziala]
Vkp=800m/s [predkosc koncowa pocisku]
mp=? [masa pocisku]
Vkd=20m/s [predkosc koncowa dziala]
Ppp=0 [predkosc poczatkowa pocisku]
Ppd=0 [predkosc poczatkowa dziala]
Ppd+Ppp= Pkp+Pkd
0+0=mp*Vkp+md*Vkd
0= mp*800m/s+2050kg*20m/s
mp=2050kg*20m/s/800m/s
mp=51.25kg
Odp. Masa pocisku wynosi 51.25kg