W której miejscowości jeden metr kwadratowy sprzedawanej działki jest najdroższy ?

Rumia ; działka
prostokątna , 20 m x 25 m
cena 4000 zł


Reda ; działka 3 a
cena 30 000 zł

Bolszewo ; tanio
działka 0 , 5 ha
cena 250 000 zł


z obliczeniami !

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T21:22:16+01:00
Rumia ; działka
prostokątna , 20 m x 25 m
cena 4000 zł

P=20*25=500 m²
4000:500=8zł za m²

Reda ; działka 3 a
cena 30 000 zł

3a=300m²
30 000:300=100zł za m²

Bolszewo ; tanio
działka 0 , 5 ha
cena 250 000 zł

0,5ha=5000m²
250 000:5 000=50zł za m²

odp. w Redzie
6 4 6
2009-12-13T21:24:03+01:00
Rumia
20x25=500
4000/500=8PLN
Reda
3a=10*10*3=300
30000/300=100PLN

Bolszewo
0,5 ha
1/2*10000=5000
250000/5000=50 PLN

Najdrozej jest w Redzie
1 5 1
2009-12-13T23:06:11+01:00