Odpowiedzi

2009-12-13T21:21:35+01:00
Do ich zwalczania użyje specjalnego preparatu przeciw tym szkodnikom.
2009-12-13T21:24:22+01:00
Do zwalczania gąsienic bielinka kapustinka użyję specjalnego preparatu. Jest on skuteczny w 100%.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T21:25:17+01:00
Jedną z metod zwalczania bielinka kapustnika jest niszczenie chwastów z rodziny krzyżowych gdyż samice bielinka składają jaja na liściach roślin krzyżowych więc dzięki niszczeniu roślin krzyżowych samice nie będą miały gdzie składać jaj.

rośliny krzyżowe to rośliny dwuliścienne z rodzaju kapustowatych ;)