Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T21:23:20+01:00
1.Ze wzoru na gestośc wyprowadź wzór na masę
d= m/v /* v
d*v=v* m/v (v sie skraca zostaje m)
d*v=m

2.Ze wzoru na gestośc wyprowadź wzór na objętość
d= m/v /:m
d/m= m/v * m/1 (m sie skroca i zostanie v)
d/m = v

z niczego nie sciagalem sam to napisalem nie wiem czy jest dobrze ale mysle ze jest pozdr ;p :)
5 5 5
2009-12-13T21:24:23+01:00
Ro=m/V
m=V* ro
V= m/ ro

ro=2
m=6
V=3

Wystarczy podstawić sobie te liczby i sprawdzić, czy wszystko się zgadza.
Sądzę, że tak najłatwiej wyprowadza się wzory. Najlepiej podstawić sobie jakieś proste liczby, a później zamienić je na symbole i od razu masz przekształcenie :)
Pozdrawiam.
4 2 4
2009-12-13T21:25:03+01:00
1.Ze wzoru na gęstość wyprowadź wzór na masę
2.Ze wzoru na gęstość wyprowadź wzór na objętość

1. d= m/v |*v m=d*v
2. d= m/v |*v d*v=m |:d v=m/d
4 4 4