Odpowiedzi

2009-12-13T21:34:56+01:00
Meine Lieblinglehrerinn heißt Frau Beata Winkel. Sie unterrichtet bio. Sie ist eine Meter 50 groß. Sie hat grüne Augen und blondes, kurzes Haar. Sie ist 45 Jahre alt. Sie trägt keine Brille. Sie ist fantastisch, elegant, freundlich, aufgeschlossen und tolerant. Ich finde, dass meine Lieblingslehrerinenn geduldig und gerecht ist.

Moją ulubiona nauczycielka nazywa się Beata Winkel. Ona uczy biologi. Ma metr piędziesiąt wzrostu. Ma zielone oczy i krótkie, blond włosy. ma 45 lat. Nie nosi okularów. Ona jest fantastyczna, elegancka, przyjazna, otwarta i tolerancyjna. Uważam, że moja ulubiona nauczycielka jest sprawiedliwa i cierpliwa.

Mam nadzieję że wystarczy. Oczywiście możesz pozmieniać przedmiot, przymiotniki i imię i nazwisko (:
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T22:31:53+01:00
Mein Lieblingslehrer heißt ..... (imię i nazwisko). Er unterricht .... (przedmiot). Er ist groß und schlank, hat blaue Augen und lange Haar.
Herr ....(nazwisko) ist objektiv bei der Notengebung. Er ist auch sowohl anspruchsvoll, als auch versändnisvoll. Er kann bei seinen Schülern Achtung und Ansehen finden, weil nicht nur konsequent, sondern auch humorvol ist. Mein Lehrer kann gut die jungen Leute, mit denen er arbeitet. Er hilft ihnen, wenn sie Hilfe brauchen. Außerdem ist er nicht so streng :)

Mój ulubiony nauczyciel nazywa się... Uczy... Jest wysoki, ma błękitne oczy i długie włosy.
Pan .... jest obiektywny przy stawianiu ocen. Jest także zarówno wymagający jak i pełny zrozumienia. Potrafi znaleźć u uczniów poważanie i uznanie, ponieważ jest nie tylko konsekwentny, lecz także dowcipny. Mój nauczyciel dobrze zna młodych ludzi, z którymi pracuje. Pomaga im, kiedy potrzebują pomocy. Poza tym nie jest surowy :)
2 5 2