Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T21:37:27+01:00
Akcja w kinach - slogany, ulotki dla młodzieży.
Zdjęcie niemieckiej płyty z pomnika Kopernika.
2009-12-13T21:41:49+01:00
"W służbie Małego Sabotażu"
Głównym sposobem propagandy antyniemieckiej było wybijanie szyb
fotografów zaprzyjaźnionych z Niemcami oraz wypisywanie niecenzuralnych
sloganów przeciwko Niemcom gdyz pieniądze z biletów szły na zbrojenie
się armii niemieckiej.
Rudy i Alek zasłynęli w akcji przeciw Paprockiemu, był to właściciel
restauracji, który prenumerował gazety niemieckie "Der sturmer".
Najpierw wysyłano do niego listy, później rozwieszano ogłoszenie o
taniej sprzedaży słoniny, nękanie telefonami, węgiel za pół darmo,
wypisano klepsydrę żałobną aż Paprocki napisał ze już nie kupuje tej
gazety.
Następnym krokiem było malowanie żółwi na znak powolnej pracy w
zakładach na rzecz okupanta. Dziedzinami działania małego sabotażu były
na własne społeczeństwo i na Niemców warszawskich.