Odpowiedzi

2009-12-13T21:50:46+01:00
Zaciekawiły mnie, ponieważ mogłemoszukac swój mózg.Było to jednocześnie śmieszne i tajemnicze. nigdy nie sądziłem, że mozna robic takie niezwykłe rzeczy. w najbliższym czasie mam zamiar pracowac nad własnymi doświadczeniami związanymi ze złudzeniami optycznymi. dzięki takim sztuczkom można zabłysnąc przed innymi ludźmi. Cieszę się, że można obic takie rzeczy, ale mimo wszystko wolałbym, żeby mój mózg był doskonały.

mam nadzieje że pomogłem.oznaczysz za najlepszą :)???
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T21:52:08+01:00
Złudzenia optyczne zaciekawiły mnie, ponieważ jest to dosyć dziwne zjawisko. Wydaje mi się wtedy, że coś jest, ale tak naprawdę to tylko moja wyobraźnia jest pobudzona, a wyobaźni pomagają oczy wytwarzając w umyśle rzeczy których nie ma. Przydarzyła mi się taka sytuacja już nie jeden raz. Czasami wiem że to tylko złudzenie, lecz nie raz udało mi się na to nabrać. Nigdy wcześniej nie zastanawiałem sie nad tym, co jest podstawą do takich sytuacji. Dopiero niedawno gdy rozmawiałem o tym z moim przyjacielem zaczęło mnie to ciekawić. Miałem pewność że dowiem się czegoś z internetu. Oczywiście znalazłem tam pełno informacji, jednak i tak nic ciekawego z nich nie wywnioskowałem. Wtedy zacząłem sam rozmyślać nad tym zjawiskiem. Przychodziło mi do głowy mnóstwo różnch myśli prowadzących w pewnych momentach do filozoficznych rozmyśleń. Gdy ocknąłem się z tego "transu" pomyśłałem sobie, że chyba lepiej będzie zostawić złudzenia optyczne im samym i nie zajmować się tym. Przynajmniej narazie, gdy jestem jeszcze młody.