Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-08T18:48:09+02:00
70%- 1,4kg
100%-x

x= 140/70
x=2kg
Odpowiedż: mięso przed upieczeniem ważyło 2 kilogramy


cukry 70%
woda 20%
wosk-6,5%
inne-3,5%

Bardzo łatwe te zadania ;)
2009-09-08T18:49:49+02:00
1.4 kg- 70%
1%-0.02kg
100%- 2kg



cukry 70%
woda 20%
wosk 6.5%
inne 3.5%
2009-09-08T18:51:39+02:00
Zad1
1,4-30%
x-100%
1,4*100%= x*30%
x=30x=140
x=140:30
x=4,666667