Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T21:36:32+01:00
Każdy człowiek na ziemi, dąży do obranego przez Siebie celu. Tak jak odys, podążamy wybraną przez nas drogą. należy to rozumieć, że nie wolno się poddawać, i brać przykład z Odysa.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T21:36:20+01:00
Oznacza to, że nie zależnie od tego,gdzie się znajdujemy i jak dobrze jest nam w tym miejscu, to i tak zawsze w głębi duszy pragnąć będziemy powrotu do domu.Dom jest bowiem naszą ostoją, miejscem, gdzie czujemy się najszczęśliwsi i przede wszystkim bezpieczni.