Muszę wypisać po 3 tempa z każdej grupy. Grupy to:

-tempo wolne
-umiarkowane
-szybkie

mają być inne niż te:

tempo wolne:
largo
lento
grave

tempo umiarkowane:
andante
moderato
allegretto

tempo szybkie:
allegro
vivace
presto.





Proszę o szybką odp. bo to jest na jutro :P
Za pierwszą dobrą dam naj. oczywiście.

2

Odpowiedzi

2009-12-13T21:49:34+01:00
Wolne

-adagio
-larghetto
-adagio

umiarkowane

-andantiono
-sory chyba wiecej nie znam :(

szybkie

-allegro
-presto vivacissimo
-prestissimo
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T21:54:30+01:00
W tempie wolnym i umiarkowanym są tylko 4 nazwy wiec nie mozliwe zebys wypisal jeszcze 3 ;D

tempo wolne:
-adagio- wolno

tempo umiarkowane:
-andantino- nieco szybciej niz andante

tempo szybkie:
-vivo- zywo, szybko
-presto vivacissimo- bardzo żywo
-prestissimo- bardzo szybko
1 5 1