Odpowiedzi

2009-12-13T21:49:46+01:00
84mg= 0,0084dag
10mg= 0,0010dag

1mg= 0,001g = 0, 0001 dag

To wszystko są jednostki ustalone przez SI.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T21:51:35+01:00
1dag=10g
1mg=0,001g
0,001*10=0,01g

84mg=0,084g
0,084, dzielimy na 100 ponieważ 1g jest 1/100 dag
0,084/100=0,00084 dag

10mg=0,01g/100=0,0001dag
2009-12-13T21:53:33+01:00
1dg = 100 mg
0,1 dg = 10 mg

84 mg = 0,84 dg , bo 84/100 = 0,84