Odpowiedzi

2009-12-13T21:58:07+01:00
Kolejno jak lecą literki
1. Weihnachtsbaum
2. Schnee- śnieg
3. Nikolaus -mikołaj
4. Weihnachtslied- kolęda
5. Einkauf- zakupy
6. Christbaum- choinka
7. Brachvogel - kulik
8. Geschenk- prezenty
9. Ketten- łańcuchy
10. Glaskugel- bombka
11. Familie- rodzina
12. Festtag- święto
13. Schneebaum- bałwan
14. Karpfen- karp
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T22:05:47+01:00
Weihnachtslied
schneEmann
weInachtslied
christbaum
lebkuchen
lamette
christbaumkugel
heu
stern
schnee
mistel
a
geschenk
n
2009-12-13T22:07:36+01:00
W eihnachtsbeleuchtung -lampki świątec
k E rze -świeczka
Rent I ere - renifer
Sc H utzengel -anioł stróż
bo N bon -cukierek
ka A rpfen - karp
C hristbaum - choinka
sc H nee -śnieg
Schlit T en -sanie
Glückwün S che - życzenia
dum M kopf -bałwan
w A fer -opłatek
kuche N - ciasto
Weih N achten - gwiazdka