Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-09-08T19:01:18+02:00
Wierzę, Boże, w to, że jesteś miłością. Dziękuję Ci za to. Nie ma przecież nic potężniejszego na świecie od miłości. Dziękuje za to, że mnie kochasz, za to, że kochają mnie moi rodzice. Ja także pragnę odpowiadać miłością na wszystko, co mnie spotyka.
2009-09-08T19:07:13+02:00
Panie Boże dziękuje ci za twoją miłość, dzięki tobie czuje się dobrze i wierze w ludzi.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-08T20:08:31+02:00
Wszechmocny Boże, Ty w Swym miłosierdziu obdarzasz nas licznymi dobrami. Zesłałeś nam Swego jedynego Syna. Tylko Ty wiesz co dzieje się w sercach naszych i tylko Ty, potrafisz w nich działać. Naucz nas miłować Ciebie i naszych bliźnich, byśmy postępowali z miłością, gdyż stworzyłeś nas na swój obraz i podobieństwo. Tobie chcemy się oddać, dziękując Ci za tą wielką miłość, i Tobie tylko chcemy służyć i być wierni. Pragniemy, abyś zsyłał na nas swoje miłosierdzie i abyś pokazał nam, jak możemy się Tobie odwdzięczyć za wszelkie dobra. Przygarnij nas, Panie do Siebie, i uczyń nas na zawsze swymi dziećmi.