Odpowiedzi

2009-12-13T21:46:28+01:00
-2/3x=-2
x=3

-14x-7=4
-14x=11
x=-11/14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T21:48:37+01:00
A) (1/3)x + 2 = x
2 = x - (1/3)x
2 = (2/3)x
x=3

b) -7(2x+1)=4
- 14x - 7 = 4
14 x = - 13
x = - (13/14)

c) (3-x)/2 + (x+2)/2 = 1/2
(3-x+x+2)/2 = 1/2
(3/2)/2 = 1/2
3/2 = 1 ===> równanie sprzeczne
2009-12-13T21:49:01+01:00
1/3x+2=x
x+6=3x
6=2x
x=3

-14x-7=4
-14x=11
x=-11/14

3-x/2+x+2/2=1/2
6+x+2=1
x=-7

sprecyzuj troche, uzywaj nawiasow