Odpowiedzi

2009-12-13T21:50:53+01:00
3(x*2-1)-(x-2)(x+3) =6x-3-(x²+3x-2x-6)=6x-3-(x²+x-6)=6x-3-x²-x+6=5x-x²+3
2009-12-13T21:53:07+01:00
3x²-3-x²-3x+2x+6=2x²+x+3
myślałam że tam w nawiasie jest kwadrat bo niektórzy tak piszą...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T21:55:12+01:00
ZAKŁADAM, ŻE GWIAZDKA PRZY X TO JEST KWADRAT (POTĘGA)

3(x*2-1)-(x-2)(x+3) =3x² -3-(x²+3x-2x-6)= 3x²-3-x²-3x+2x+6= 2x²-x+3

MAM NADZIEJE, ŻE NIC NIE POMYLIŁAM ;-P

POZDRAWIAM :)