Odpowiedzi

2009-12-13T21:52:25+01:00
Gdybym była krolowa to bym wszystkim ludziom zastapiła domy pomogl abezdomnym
1 1 1
2009-12-13T21:54:21+01:00
Jestem królową. Jestem piękna , jestem wspaniala nie pomagam nikomu.


lub

Jestem Królową. Dbam o swoich poddanych omagam biedakopm, dziele sie z innym.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T22:00:45+01:00
Kidy byłabym królową , byłabym odpowiedzialna za swój kraj. Moi ludzie w kraju zarabiali by więcej pieniędzy i dostali domy. Dochody pieniężne byłyby przeznaczane na odbudowanie schronisk dla zwierząt oraz domów dziecka. Mój pałac byłby skromny i niedrogi. Oszczendzałabym na każdym kroku by móć więcej budować eko-fabryk. Każdy by dbał o środowisko i by nie było samochodów. Chodziłabym jako królowa do przedszkola czytać dzieciom i uczyc je liczyc. Wybudowałąby Akademiki by stydenci mogli miec osobne mieszkania za ktore niemusza placic. Rola królowej jest bardzo odpowiedzialnym stanowiskiem.




Prosze bardzo ! ; )
1 5 1