Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T21:58:17+01:00
Floryda - Ameryka Północna
Kalifornijski - Ameryka Północna
Kamczatka - Azja
Labrador - Ameryka Północna
2009-12-13T22:00:13+01:00
Floryda- Ameryka Północna.
Kalifornijski- Ameryka Północna.
Kamczatka- Azja.
Labrador- Ameryka Północna.
2009-12-13T22:01:21+01:00
Floryda - Ameryka Północna (w południowo-wschodniej części Stanów Zjednoczonych)
Kalifornijski - Ameryka Północna (w Meksyku, pomiędzy Zatoką Kalifornijską a Pacyfikiem)
Kamczatka - Azja (Północno-wschodnia Azja)
Labrador - Ameryka Północna (położony we wschodniej Kanadzie)