Proszę o podanie mi tytułu książki łatwej do nabycia w księgarni.
Zależy mi by książka był dośc krótka, by łatwo się ją czytało, żeby wciągała i.... żeby prosto możnabyło do niej napisac recenzje xd
Może byc to fantasy.

Z góry dziękuję!

3

Odpowiedzi

2009-12-13T22:04:23+01:00
2009-12-13T22:04:21+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T22:05:58+01:00
Ja czytałam ostatnio taką książke "Oskar i pani Róża". Jest bardzo krótka bo ma zaledwie chyba 50 stron albo mniej i jest naprawde bardzo ciekawa. Jest o takim chłoczyku co ma nowotwór i za niedługo umrze. Mieszka w szpitalu i poznał sobie taką panią Różę, wolontariuszkę i ona mu pomaga przetrwać te trudne chwilę, a cała książka to listy Oskara do pana Boga. Naprawde polecam każdy powinien ją przeczytać bo uswiadamia wiele rzeczy a recenzje napisać jest bardzo łatwo.