Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T22:16:55+01:00
W mianowniku nie moze byc 0 a wiec 0=x
2009-12-13T22:26:29+01:00
X
------- = 0
√2x+1

JEZELI CALY MIANOWNIK JEST POD PIERWIASTKIEM TO MNOZYMY GO JESZCZE RAZ PRZEZ TEN PIERWIASTEK , TYLKO ZE ZNAKIEM PRZECIWNYM DO DZIALANIA CZYLI JAK MAMY DODAWANIE TO ROBMY ODEJMOWANIE

X( √2x-1)
------------------------- = 0
(√2x+1)( √2x-1)
w ten sposob pozbywasz sie pierwiastka