Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T22:19:31+01:00
Dokładny: niedokładny, nieprezycyjny, niedbały, nieskrupulatny,
opanowany: nieopanowany, nerwowy, natarczliwy, roztrzęsiony
1 5 1
2009-12-13T22:20:05+01:00
Dokładny - niechlujny, niedokładny,

opanowany - narwany, roztrzepany
2009-12-13T22:25:46+01:00
Niesumienny, nieskrupulatny, niedokładny, niestaranny, pobieżny, niedbały, chybiony, nieprecyzyjny.

popędliwy, porywczy,niespokojny