Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T22:27:20+01:00
Goin.pl
wybierz coś sobie z tego są dosyć krótkie ;D
1 5 1
2009-12-13T22:31:52+01:00
Z Kraju
1)Sąd aresztował podejrzanych o napad na bank Dwóch mężczyzn podejrzanych o dokonanie napadu na bank w Suchedniowie aresztował Sąd Rejonowy w Skarżysku-Kamiennej (Świętokrzyskie)

2)Po raz trzeci w Gorzowie Wlkp. w niedzielę podczas "Wigilii Narodów" do wspólnego świątecznego stołu zasiedli: Cyganie, Łemkowie, Żydzi, Litwini i Polacy.



Ze świata:
1)Gruzińskie media poinformowały o podłożeniu bomby pod gazociąg „Tbilisi-Mozdok".

2)Tiger Woods seksualny upadek ,jego kariera stoi jednak teraz pod znakiem zapytania. Żona postawiła mu ostre ultimatum. W ciągu kilka dni stracił wszystko, na co pracował całe lata. Na samo dno sprowadziło go zamiłowanie do seksu. W grę może wchodzić nawet aborcja.