Odpowiedzi

2009-09-08T19:00:38+02:00
Boże tyś mi dał życie to co najważniejsze. Wierze i Kochać zawsze będę cie. Twoja miłość jest nie zliczona. Dziękuję ci za to wszystko boś ty najważniejszy jest
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-08T19:10:17+02:00
Boże,Ty który jesteś moją miłością,pragnę dziękować,że otoczyłeś mnie Swoją miłością.
Dziękuję,że kształtujesz moje wnętrze,pomnażasz talenty,dzięki którym będę mogła uczynić swą naukę owocniejszą,a ludzi obdarować samym dobrem.Dziękuję Ci za zdolność rozeznawania koleżeństwa,przyjaźni,bym umiała dobrze wybrać.
Dziękuję Ci, że życie moje uczyniłeś miłością.Boże dziękuję,że jesteś moim tchnieniem, bym myślała o tym, co jest święte i za to że mnie prowadzisz dobrą drogą.AMEN
2009-09-08T19:45:16+02:00
Dzięki ci Panie Bożę za twoją miłość dla nas za to ze dałeś nam swego syna jednorodzonego aby wydać go za nasze winy nikt inny nie byłby zdolny do takiego poświęcenia Ty jedyny prawdziwie nas kochasz a twoja miłość jest doskonała łaskawa nie pamięta złego i zawsze wybacza chciałabym być choć w pewnym stopniu tak miłosierna...